Petr Horák alias Shadow, v civilním zaměstnání technický ředitel v automotive. Jeho přezdívka ho docela dobře charakterizuje, protože Petr je tak trochu tajnůstkář. Petrovou silnou stránkou je jeho dobrácká povaha, díky které vyjde úplně s každým. Díky své práci má přístup snad ke všem moderním technologiím a jeho doménou je CNC výroba. Zkusil vyrobit dokonce i zadní buben na Babettu, který se momentálně dlouhodobě testuje. Petr je dlouholetým skalním členem Babetta klubu Brno, zcela sám na vlastní pěst zorganizoval jarní sraz v Jeseníkách v roce 2017. Rád kutí ve své dílně a zrenovoval už několik historických Babett do posledního šroubku. Je prvním členem klubu, který si dal dohromady Babettu s válcem z PA80. Má propracovanou palubní desku a vše vychytané do posledního detailu. Spousta z vás Shadowa ještě nikdy neviděla naživo, ale ano, je to právoplatný člen BkB. Momentálně si staví rodinný dům a tak na Babetty nemá čas. Na valné hromadě v roce 2023 avizoval, že se v roce 2025 se opět zapojí do klubového života.
Pavel Majerek alias Babettista, v civilním zaměstnání dělá projektového inženýra v letecké branži. Pavel je zakladatelem Babetta klubu Brno. Má ucelený přehled o téměř všech modelech Babett včetně historických souvislostí. Provozuje YouTube kanál s názvem Babetta s více než milionem zhlédnutí a několika tisíci odběrateli, dále působí na své soukromé FB stránce Pavel Majerek a jeho svět Babett, kde prezentuje své aktuální bádání nebo postřehy, adminuje FB stránku Babetta burza CZ/SK, což je největší Babetta burza na FB a spravuje pro klub tento web. V minulosti zorganizoval nebo se spolupodílel na organizaci legendárních srazů Vápenky, Šardice, Želivka. Jeho největším životním dílem jsou 12h závody, které vymyslel v roce 2016 a realizoval v roce 2018 v Kopřivnici společně se členy klubu a výpomocí Motomaxu. Z těchto závodů se pak stala tradice a jedná se momentálně o největší závodní Babetta akci v roce organizovanou firmou Motomax, která si tuto akci vzala pod svoji záštitu po prvním ročníku. Pavel dále vymyslel a zorganizoval společně s Richardem závody Babetta Economy run, jehož cílem je ujet co nejvíce kilometrů na 1L paliva. Posledních pár let se Pavel zabývá laděním Babetta motorů, výzkumem a testováním dílů z druhovýroby a jejich vylepšováním, vývojem různých doplňků na Babettu a osvětové činnosti v komunitě. Foto je ze srazu Želivka. V pozadí kolegové z Babetta klubu Ústí nad Labem.
Radek Nečas důchodce. Skoro celý život pracovně strávil na silnici za volantem. Babetta je pro něj relax a aspoň trochu návrat na cesty. Nepokládá se za odborníka, přesto se snaží všechny technické problémy vyřešit svépomocí za pomocí rad zkušených. Babetta příjemně vyplňuje jeho volný čas, kterého jako důchodce má už hodně. Co se týká jeho povahy, řídí se pravidlem co přímo neovlivní, tak se snaží neřešit. Jakýmkoliv konfliktům se vyhýbá – nic se tím nevyřeší. Co se týká Babett, tak obdivuje všechny, co umí tyto stroje upravit a vymačkat z nich vysoké výkony. Říká, že je dobře, že je stále hodně fandů, kteří tyto zajímavé stroje stále udržují v dobrém technickém stavu.
Richard Vylášek alias Ridchey, v civilním zaměstnání technik v elektrárně. Richard je šikovný klubový kutil. Vyrobil desítky různých vychytávek na Babetty od inverzního kladiva přes vytahovák gufer, štětky do výfuku, kolínek karburátorů, led osvětlení, atd. Richard je největší klubový expert přes mopedy Korado. Richard je dlouholetým adminem hlavního Babetta fóra Babetta CZ/SK, což mu zabírá hodně času. Ochotně tam každému radí a díky němu má skupina úroveň. Jeho srdcovka je závod Rallye Kozel Bouzov. Na foto pro zajímavost legendární Vápenkovská kapsa.